This is Dieter, a template for agencies and freelancers who are not afraid to stand out.
Top

Από την Beyond Communications η νέα καταχώρηση του Morfat Creamy.

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, Below the Line), ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας καταχώρησης του MORFAT CREAMY. Η επικοινωνία του MORFAT CREAMY έχει σκοπό να φρεσκάρει την εικόνα του προϊόντος και να ενισχύσει το brand awareness, προσφέροντάς στον καταναλωτή λύσεις για όλων των ειδών τις συνταγές, και αναδεικνύοντας τη μαγειρική δημιουργικότητα που όλοι κρύβουμε μέσα μας.

Καταχώρηση MORFAT CREAMY

Από την Beyond Communications η νέα καμπάνια του κρασιού Αλλοτινό.

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, Below the Line), ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας καμπάνιας για τη σειρά κρασιών Αλλοτινό, της Ελληνικά Κελλάρια. H διαφημιστική καμπάνια του Αλλοτινό στοχεύει στην προβολή του κρασιού, την ενίσχυση του brand awareness και τη δημιουργία word of mouth. Επιπλέον, αποσκοπεί στο χτίσιμο θετικής, ισχυρής, ανταγωνιστικής εικόνας και στην τοποθέτησή του Αλλοτινό στην πρώτη θέση στο μυαλό των καταναλωτών και μέσα στη ζωή τους, συνδέοντάς το με την καθημερινή διασκέδαση τους. Η καμπάνια είναι ήδη στον αέρα.

allotino k

Από την Beyond Communications η επικοινωνία για το ELLOERMOL.

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, Below the Line), ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας καταχώρησης για την έτοιμη σαντιγί ELLOERMOL. Η επικοινωνία του ELLOERMOL έχει σκοπό να φρεσκάρει την εικόνα του προϊόντος και να το τοποθετήσει στην πρώτη θέση στο μυαλό του καταναλωτή, βασιζόμενη στην πολυχρηστικότητά του. Η καταχώρηση είναι ήδη στον αέρα.

ADello23x30

Από την Beyond Communications η επικοινωνία για το αλάτι Πέρλα.

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, Below the Line), ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας καταχώρησης για το αλάτι Πέρλα. Σκοπός είναι το φρεσκάρισμα της εικόνας του προϊόντος, πάντα με γνώμονα την ιστορικότητα και την ελληνικότητα του αλατιού Πέρλα. Η συγκεκριμένη καταχώρηση απευθύνεται κυρίως στο γυναικείο κοινό και θα βρίσκεται σε lifestyle περιοδικά.

proposals PERLA 23x30

Από τη BEYOND COMMUNICATIONS ο ανασχεδιασμός και η υλοποίηση του νέου ιστότοπου της Curves.

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, Βelow the Line), ανέλαβε την ανανέωση της ιστοσελίδας της αλυσίδας γυμναστηρίων Curves. Η ανανεωμένη σελίδα είναι εύκολη στην πλοήγηση και mobile friendly για ένα ευχάριστο user experience.

curv

Από τη BEYOND COMMUNICATIONS ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του micrositeτης Ελληνικά Κελλάρια Οίνων.

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, Βelow the Line), ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του microsite της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων. Η Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής κρασιού στην Ελλάδα, με ισχυρή εξαγωγική παρουσία σε 35 χώρες της υφηλίου. Ο σκοπός της δημιουργίας του micrositeήταν η εύκολη πλοήγηση καθώς και η άμεση πρόσβαση στα brandsτης εταιρείας. 

gwc

Από τη BEYOND COMMUNICATIONS η επικοινωνία για τη νέα σειρά κρασιών Κύκνος της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε. 

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, below the line) σχεδίασε την καμπάνια για τη νέα σειρά κρασιών Κύκνος της Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε.

Η επικοινωνία της νέας σειράς κρασιών Κύκνος τοποθετεί την μάρκα στην αντίληψη του καταναλωτή σαν την ιδανική επιλογή κρασιού για το καθημερινό τραπέζι. Η καμπάνια βρίσκεται ήδη στον αέρα με καταχωρήσεις σε περιοδικά γεύσης, κυριακάτικα ένθετα και περιοδικά ειδικού τύπου.

Πρωταγωνιστές στο εικαστικό, ο Λευκός Κύκνος (Μοσχοφίλερο) και ο Μαύρος Κύκνος (Αγιωργίτικο) σε μινιμαλιστικό λευκό φόντο, επιδιώκοντας ισχυρό και γρήγορο branding. Αντίστοιχα, το concept «Απολαύστε ανάλαφρα» οπτικοποιείται μέσα από λευκά και μαύρα πούπουλα που αγκαλιάζουν τα μπουκάλια, προωθώντας το όνομα των κρασιών (Λευκός και Μαύρος Κύκνος). Ανάλαφρα λοιπόν, και χωρίς δεύτερη σκέψη, ο καταναλωτής καλείται να επιλέξει την συντροφιά τους, στην καθημερινή «σπιτική» γευσιγνωσία.

Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας των κρασιών, συνεχείς ενέργειες δημοσιότητας προώθησης και δημοσίων σχέσεων έχουν προγραμματιστεί για να ενισχύσουν το awareness της σειράς.

BLACKSWAN

Στην Beyond Communications τα κρασιά του ΕΟΣ Σάμου!

Η Beyond Communicationsανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας για τα κρασιά της ΕΟΣ Σάμου(Διαφήμιση, Δημόσιες σχέσεις, below the line). Η διαφημιστική καμπάνια για τις  «Ψηλές Κορφές» και το γλυκύ οίνο  «Vin Doux» είναι ήδη στον αέρα. Δύο νέες καταχωρήσεις  για το ξηρό κρασί Ψηλές Κορφέςκαι μια για το γλυκό Vin Douxχτίζουν ένα μοναδικό προφίλ και μια ξεχωριστή εικόνα για τα 2 αυτά κρασιά.

Το κρασί Ψηλές Κορφέςμε κεντρικό μήνυμα: «Κορυφαία απόλαυση… από τη Σάμο …με αγάπη» ενισχύει την  υψηλή ανταγωνιστική του εικόνα στηρίζοντας την στα  μοναδικά στοιχεία προσωπικότητας του. Το γλυκό κρασί Vin Douxμε το σπάνιο χρυσοκίτρινο χρώμα, μας ταξιδεύει στα ανοιχτά της Σάμου και μας συστήνει την μοναδικότητα του μέσα από μια μικρή “ταξιδιωτική ιστορία“. Το πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας έχει αναλάβει η Beyond Communications.Τα μηνύματα θα υποστηρίζονται από συνεχείς ενέργειες δημοσιότητας προώθησης και δημοσίων σχέσεων.

eos-01

Ανανεωμένη καταχώρηση για το Samos Vin Doux από τη  Beyond Communications!

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, below the line) σχεδίασε την ανανεωμένη καταχώρηση για το κρασί Samos Vin Doux του ΕΟΣ Σάμου.

Η   καταχώρηση που αφορά στο γλυκό κρασί Vin Doux με το σπάνιο χρυσοκίτρινο χρώμα, μας ταξιδεύει στα ανοιχτά της Σάμου και μας συστήνει την μοναδικότητα του μέσα από μια μικρή “ταξιδιωτική ιστορία”. Την ανακάλυψη της γης του άσπρου σαμιώτικου μικρόρωγου μοσχάτου “την γιόρτασαν οι ταξιδιώτες με προπόσεις για ευζωία και μακροζωία και απόλαυσαν το Vin Doux με φρούτα, γλυκά και τυριά”. Η καταχώρηση ξεκίνησε ήδη να δημοσιεύεται σε περιοδικά ειδικού τύπου, και περιοδικά γεύσης, παράλληλα στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας που έχει αναλάβει η Beyond Communications θα ενισχύεται από συνεχείς ενέργειες δημοσιότητας προώθησης και δημοσίων σχέσεων.

samou

Από τη BEYOND COMMUNICATIONS η καμπάνια για τα premium αποστάγματα ΜΠΑΜΠΑΤΖΙΜ του Ανέστη Μπαμπατζιμόπουλου

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, below the line) προχώρησε στον σχεδιασμό της νέας καμπάνιας για τα αποστάγματα ΜΠΑΜΠΑΤΖΙΜ του μύστη της απόσταξης Ανέστη Μπαμπατζιμόπουλου.

Το πρόσωπο του Ανέστη Μπαμπατζιμόπουλου, όνομα με μακρά ιστορία στο χώρο της απόσταξης, δεν θα μπορούσε να λείπει από το δημιουργικό κομμάτι της καμπάνιας. Η προσωπική περιγραφή του Ανέστη Μπαμπατζιμόπουλου για τη διαδικασία παραγωγής των αποσταγμάτων μας κάνει μάρτυρες στο μοναδικό θαύμα της απόσταξης.

 

Με το κεντρικό μήνυμα «απόσταξη Ανέστης … αληθώς» τονίζεται η δύναμη των αποσταγμάτων, τα οποία εκτός το ότι «ανασταίνουν» τα πολύτιμα πολίτικα μυστικά της οικογένειας από το 1875, «ανασταίνουν» και την παρέα. Η επιτυχημένη απόσταξη αποκαλύπτεται με διαύγεια, τόλμη και αλήθεια σε κάθε ποτήρι με την αυθεντική υπογραφή Μπαμπατζίμ.

Η καμπάνια είναι ήδη στον αέρα με καταχωρήσεις σε περιοδικά ειδικού τύπου, και περιοδικά γεύσης, παράλληλα στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας που έχει αναλάβει η Beyond Communications θα ενισχύεται από συνεχείς ενέργειες δημοσιότητας προώθησης και δημοσίων σχέσεων.

babatzim

Από την BEYOND COMMUNICATIONS η δημιουργία και διαχείριση του facebook της οινοποιίας του Άγγελου Ρούβαλη

H Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, below the line), ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου το σχεδιασμό και τη διαχείρισή της σελίδας Facebook του οινοποιείου του Άγγελου Ρούβαλη.

Το λανσάρισμα της σελίδας συνοδεύτηκε με τον διαγωνισμό «Like it, Drink it», όπου οι φίλοι του κρασιού μπορούσαν να διαλέξουν το αγαπημένο τους κρασί ανάμεσα στις σειρές κρασιών Μικρός Βοριάς, ΙANOS και του κρασιού Ασπρολίθι και να μπουν στην κλήρωση για να κερδίσουν 1 κιβώτιο κρασί της επιλογής τους!


Στη σελίδα μπορεί κανείς να βρει συμβουλές, για το πώς επιλέγεται και  ξεχωρίζεται ένα καλό κρασί ή πώς συνδυάζεται αρμονικά με πιάτα που το αναδεικνύουν.


Επίσης, πραγματοποιούνται διαγωνισμοί και κοινοποιούνται νέα τόσο για τις ειδικές εκδηλώσεις παρουσίασης κρασιών και γευσιγνωσιών που οργανώνει ο οινοποιός, όσο και για τις διακρίσεις που αποσπούν τα κρασιά του Άγγελου Ρούβαλη.

Από τη BEYOND COMMUNICATIONS η προωθητική ενέργεια Beauty Bonus της ROC στα φαρμακεία

Η Beyond Communications, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, Βelow the Line), ανέλαβε το σχεδιασμό της ενέργειας προώθησης Beauty Bonus της ROC και την υλοποίηση του μηχανισμού.
Η προωθητική ενέργεια αφορά επιλεγμένα φαρμακεία και συνδυάζει 23 προϊόντα ROC. Συγκεκριμένα, επιβραβεύει τις αγορές των καταναλωτριών, με επιστροφή 25% στην επόμενη αγορά. Οι καταναλώτριες θα λαμβάνουν δωροεπιταγή από το φαρμακοποιό τους και εντός 2 μηνών θα έχουν τη δυνατότητα να την εξαργυρώσουν.

roc_3

Στην BEYOND COMMUNICATIONS η επικοινωνία της Prémaman.

Η BEYOND COMMUNICATIONS, με αφορμή τα 25 χρόνια εορτασμού της δυναμικής παρουσίας της Prémaman στην Ελλάδα, ανέλαβε την προβολή της εταιρίας, στα πλαίσια του συνόλου επικοινωνίας που έχει αναλάβει (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, bellow the line).
 
Η επικοινωνία και η παρουσίαση της χειμερινής συλλογής πρόκειται  να πραγματοποιηθεί με καταχωρήσεις σε γυναικεία περιοδικά μόδας, και με την οργάνωση Γεύματος Τύπου για τους συνεργάτες  δημοσιογράφους. 

Μέσα από την προσφορά ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών επικοινωνίας, η Beyond Communications στοχεύει στην προβολή της εταιρίας Prémaman και στη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της και της θετικής αποδοχής του brand.

prema

Από τη Beyond Communications η νέα καμπάνια για το αλάτι ΠΕΡΛΑ

To αλάτι ΠΕΡΛΑ, γνωστό brand της ελληνικής εταιρείας ΚΡΕΝΤΙΝ A.E., προχώρησε σε νέα διαφημιστική καμπάνια. Το νέο concept προβάλλει τις βασικές αξίες του ΠΕΡΛΑ: ελληνικό, γνήσιο, φυσικό θαλασσινό αλάτι, καθαρό και αγνό.

Το κεντρικό μήνυμα «ΑΛΑΤΙ ΠΕΡΛΑ: Από την ελληνική θάλασσα στο πιάτο μας» χτίζεται εικαστικά με την παρουσία ισχυρών θαλασσινών στοιχείων- ψάρι και καβούρι- σε δυο διαφορετικά θέματα.
Το σύνολο της προσέγγισης δίνει έμφαση στην υψηλή ποιότητα του αλατιού ΠΕΡΛΑ, αποτέλεσμα των φυσικών μεθόδων εξευγενισμού από την ελληνική θάλασσα αλλά και στα ευεργετικά του συστατικά. Το αλάτι ΠΕΡΛΑ κυριαρχεί καθημερινά στις διατροφικές μας συνήθειες νοστιμίζει τα φαγητά και συμβάλλει στην καλή λειτουργία του οργανισμού.

Η Beyond Communications μέσα από τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας του ΠΕΡΛΑ στοχεύει στην ανανέωση της εικόνας του προϊόντος και στη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας του.

Η καμπάνια είναι ήδη στον αέρα σε gourmet περιοδικά αλλά και σε Κυριακάτικες εφημερίδες.

FISH FINAL PERLA FOR PRINT-01

Από τη BEYOND COMMUNICATIONS η νέα καμπάνια Dexim για την Άνοιξη- Καλοκαίρι 2011

Με νέο επικοινωνιακό μήνυμα «Less Money, Μore Joy» η Dexim προσαρμόζεται στα δεδομένα της οικονομικής αστάθειας και αναδεικνύει στο κοινό της την ιδανική σχέση ποιότητας – τιμής των προϊόντων της.

Άκρως αισθησιακή, αποπλανητική η ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή καμπάνια της Dexim υποδέχεται τη νέα σεζόν με μια πλούσια συλλογή βασισμένη στο positioning «fashionforseduction» και την απογειώνει με τη νέα υπόσχεση «LessMoney, MoreJoy».

Με χαρούμενη διάθεση το ζευγάρι που χαρακτηρίζει την επικοινωνία της Dexim πρωταγωνιστεί και πάλι στην καλοκαιρινή καμπάνια δίνοντας νέα διάσταση στο φλερτ και στο ερωτικό παιχνίδι.

Η Beyond Communications σχεδίασε την διαφημιστική καμπάνια της Dexim στα πλαίσια του συνόλου της επικοινωνίας της (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, below the line) που έχει αναλάβει, χτίζοντας το concept του παιχνιδιού της γοητείας και της αποπλάνησης. Μέσα από την προσφορά ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών, στρατηγικού σχεδιασμού και υλοποίησης στοχεύει στην προβολή της ανανεωμένης εικόνας της εταιρείας Dexim και στη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότας του ονόματός της και των επωνύμων προϊόντων της

Η καμπάνια αναμένεται να είναι στον αέρα με καταχωρήσεις σε γυναικεία περιοδικά, μόδας, εβδομαδιαία και ένθετα εφημερίδων. Παράλληλα, η επικοινωνία της Dexim συνοδεύεται από ενέργειες δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων.

dexim-01

H BEYOND COMMUNICATIONS οργάνωσε με επιτυχία την φιλανθρωπική δράση της Ralph Lauren για την «ΕΛΠΙΔΑ

Ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου και ολοκληρώθηκε  
στις 14 Δεκεμβρίου

Η BEYOND COMMUNICATIONS, εταιρεία ολοκληρωμένης επικοινωνίας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, below the line), οργάνωσε και υλοποίησε με επιτυχία την φιλανθρωπική δράση της εταιρείας Ralph Lauren με σκοπό την ενίσχυση του έργου του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ». 
Η έναρξη της δράσης, σηματοδοτήθηκε μέσα από μια ιδιαίτερη βραδιά private shopping που πραγματοποιήθηκε στις 14 Νοεμβρίου στο κατάστημα Ralph Lauren στην Κηφισιά. Συγκεκριμένα, τo 20% από τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν εκείνο το βράδυ προσφέρθηκε στο έργο του Συλλόγου.
Την βραδιά της έναρξης της φιλανθρωπικής ενέργειας, επώνυμοι, σημαντικά πρόσωπα από τον επιχειρηματικό, πολιτικό αλλά και καλλιτεχνικό χώρο έδωσαν το «παρών», συνδυάζοντας τις αγορές τους με έναν μεγαλύτερο σκοπό, αυτό του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ». Η Πρόεδρος του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ», κυρία Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, ήταν εκεί και ευχαρίστησε θερμά την κυρία Βαρβάρα Βερνίκου, Mέλος του Δ.Σ. του ομίλου Notos Com Holdings. για την ευγενική της πρωτοβουλία να βοηθήσει τα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο, καθώς και τους παρευρισκόμενους λέγοντας ότι με την παρουσία τους στηρίζουν το έργο της «ΕΛΠΙΔΑΣ» και δίνουν δύναμη στην ίδια και στα μέλη του Δ.Σ. να συνεχίσουν τον αγώνα τους.
Αποκορύφωμα της βραδιάς, υπήρξαν οι μικροί πρωταγωνιστές της παιδικής χορωδίας του  Σπύρου Λάμπρου οι οποίοι χάρισαν στους προσκεκλημένους χαμόγελα, αισιοδοξία και ελπίδα. Την βραδιά συνόδευσαν επίσης τα premium κρασιά παλαίωσης Ianos Chardonnay και Ianos Cabernet Sauvignon του οινοτέχνη Άγγελου Ρούβαλη.
Η ενέργεια συνεχίστηκε μέχρι τις 14 Δεκεμβρίου, οπότε και ολοκληρώθηκε. Στο διάστημα αυτό, πολλοί από όσοι επισκέφτηκαν τα καταστήματα Ralph Lauren στο Κολωνάκι και στην Κηφισιά στήριξαν με τις αγορές τους την «ΕΛΠΙΔΑ.

ralph lauren_261 event

H Morfat Creamy στηBeyond Communications

Στη Beyond Communications ανέθεσε η Κρεντίν Ελλάς την επικοινωνία της  Morfat Creamy και  την δημιουργία της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας για το προϊόν. Κεντρικός στόχος της καμπάνιας η τοποθέτηση του προϊόντος σαν ακαταμάχητη απόλαυση και  η επίδειξη των πολλαπλών εφαρμογών του σαν   γαρνίρισμα αλλά και σαν  πρώτη ύλη για την παρασκευή υπέροχων γλυκών.  Ευρηματικό concept, με ισχυρά στοιχειά προϊοντικής ταυτότητας και memorability ,ανοιχτά χρώματα, λαχταριστές προϊοντικές εικόνες, και σύγχρονη αισθητική κυριαρχούν στη νέα καμπάνια της Morfat Creamy,  που βρίσκεται ήδη on air από τις αρχές Μαΐου.

morfat-01

Η Εύη Αδάμ και ο σύζυγος της Λάμπης Λιβιεράτος μαγειρεύουν σε NEOSET Κουζίνα!

Η BEYOND COMMUNICATIONS έχει αναλάβει την επικοινωνία  της NEOSET Κουζίνα με testimonials.

Με testimonials έμμεσης δημοσιότητας (publi) σε επιλεγμένα deco περιοδικά και ένθετα εφημερίδων προβάλει η NEOSET Κουζίνα και η Beyond Communications την επιλογή της Εύης Αδάμ. Το γνωστό μοντέλο μαζί με τον σύζυγο της, Λάμπη Λιβιεράτο και με τη βοήθεια των έμπειρων συμβούλων διακοσμητών της NEOSET Κουζίνα σχεδίασαν την κουζίνα τους όπως την ονειρεύονταν.

 Το ζευγάρι δέχτηκε να φωτογραφηθεί μπροστά από την καινούρια NEOSET Κουζίνα. Η προσωπική τους μαρτυρία ενισχύει ακόμη περισσότερο την υψηλή ποιότητα και το design της NEOSET Κουζίνα.

Την ευθύνη της στρατηγικής καθώς και της δημιουργικής εκτέλεσης έχει αναλάβει η Beyond Communications, η οποία χειρίζεται τις δημόσιες σχέσεις του ομίλου NEOSET από το 2004.

liv

Επικοινωνία

Σωτήρος 6, 15343
Αγία Παρασκευή,
Αθήνα, Ελλάδα

Tηλ: +30 210 639 1043
Κιν: +30 6945 67076

maripa@beyondcommunications.gr